godziny pracy biura:
poniedziałek - piątek
8.00 - 16.00

NIP: 525-00-12-521
Tel: 22 322 82 00
Fax 22 322 82 09
e-mail: sbm@sbm.waw.pl

REGULAMIN Komisji Technicznej Rady Nadzorczej SBM Żoliborz

I.  ZADANIA KOMISJI TECHNICZNEJ

Zadaniem Komisji Technicznej zwanej dalej Komisją jest opiniowanie i doradztwo Radzie Nadzorczej w zakresie działalności remontowej i inwestycyjnej Spółdzielni.

Komisja powoływana jest zgodnie z par.57 ust.4 Statutu Spółdzielni na pierwszym plenarnym posiedzeniu Rady Nadzorczej każdej kadencji.

II.  ZAKRES DZIAŁALNOŚCI KOMISJI

A.   W zakresie remontów :

  1. Współpraca z Zarządem Spółdzielni w zakresie tworzenia perspektywicznych planów remontów budynków Spółdzielni.
  2. Współpraca z Zarządem Spółdzielni w zakresie przygotowania i opiniowania rocznych planów remontów.
  3. Udział w Komisjach powoływanych przez Zarząd lub Radę Nadzorczą w celu przeprowadzenia przeglądu stanu technicznego konkretnego budynku lub jego części.
  4. Udział w Komisjach powoływanych przez Zarząd w sprawie wyboru wykonawców robót remontowych ujętych w planach remontów na dany rok.
  5. Udział w Komisjach powoływanych przez Zarząd w sprawie odbioru robót remontowych pod względem jakości i terminowości wykonanych robót oraz zgodności rozliczeń z zawartą umową.
  6. Opiniowanie projektów innych przepisów wewnętrznych Spółdzielni z zakresu problematyki remontów.

B.  W zakresie inwestycji :

  1. Opiniowanie planów inwestycyjnych Spółdzielni dotyczących budowy nowych budynków oraz modernizacji lub adaptacji części istniejących budynków - np. strychów.
  2. Udział w Komisjach powoływanych przez Zarząd w sprawie wyboru wykonawców robót inwestycyjnych.
  3. Udział w Komisjach powoływanych przez Zarząd w sprawie odbioru robót inwestycyjnych.

C. W sprawach bieżących :

Opiniowanie i udział w sprawach dotyczących remontów i modernizacji zgłaszanych i inicjowanych przez Zarząd i Radę Nadzorczą

III.  STRUKTURA ORGANIZACYJNA ORAZ FORMY I TRYB PRACY KOMISJI

  1. Komisja składa się z 2 do 3 członków wybranych spośród członków Rady na pierwszym zebraniu plenarnym nowej kadencji Rady Nadzorczej. Komisja wybiera ze swego składu przewodniczącego. Pożądane jest aby przewodniczący Komisji dysponował co najmniej podstawową wiedzą z zakresu prac budowlanych i instalacyjnych oraz zagadnień sporządzania planów remontów i przewidywania ich kosztów.
  2. Na posiedzenia Komisji mogą być zapraszani członkowie Zarządu, pracownicy biura, członkowie Przedstawicielstwa Członków, rzeczoznawcy i eksperci.
  3. W doraźnych pracach Komisji mogą brać udział z głosem doradczym osoby zaproszone przez Przewodniczącego Komisji.
  4. Posiedzenia Komisji zwołuje w miarę potrzeb Przewodniczący Komisji proponując termin oraz porządek obrad, z posiedzeń Komisji sporządzany jest protokół.
  5. Posiedzenia i Uchwały Komisji są prawomocne przy obecności, co najmniej dwóch  członków. Wnioski i propozycje przyjmowane są zwykłą większością głosów.
  6. Komisję reprezentuje na posiedzeniu Prezydium Rady Nadzorczej jej Przewodniczący lub upoważniony przez niego członek Komisji.
  7. Komisja działa w oparciu o niniejszy Regulamin oraz przyjęty przez Radę roczny plan pracy.
  8. Przewodniczący Komisji lub Komisja w pełnym składzie ocenia i opiniuje wszystkie dokumenty przedłożone przez Zarząd i rozpatrywane przez Radę.

Jednoczenie traci moc Regulamin Komisji Technicznej uchwalony przez Radę Nadzorczą w dniu 5.03.2009r.

Niniejszy Regulamin został uchwalony przez Radę Nadzorczą w dniu 29.05.2012r.

Plik do pobrania

dodano: 2013-04-05

projekt i wykonanie - motta.com.pl - 2013